Doprava a platba
Většina zákazníků nám díly k opravě vozí osobně. Výhodou je, že se můžeme hned na místě domluvit na vašich požadavcích na opravu a dohodnout způsob převzetí a platby. Pokud jste ale z daleka nebo nemáte možnost díly k opravě doručit osobně, můžete nám je poslat poštou nebo kurýrem. Opravené vám je pošleme zpět prostřednictvím přepravní společnosti DPD.
Díly nám můžete k opravě zaslat
Jednoduše stáhněte a vytiskněte objednávkový formulář k příslušné opravě z našich stránek a vyplňte v něm požadované úkony i počty kusů, které posíláte. Vložte ho spolu s díly do vaší poštovní zásilky. Za objednávku považujeme i průvodní dopis. Vyplňte prosím doručovací adresu a telefon.
Balíky zašlete na adresu provozovny Hovorany 730, PSČ 696 12.
Opravené díly vám pošleme zpět
Opravené díly vám v co nejkratším čase pošleme nazpět přepravní společností DPD, která vás bude o termínu dodání informovat e-mailem nebo SMS. Cestu své zásilky pak můžete pohodlně sledovat online.
Při zasílání opravených dílů zpět upřednostňujeme platbu dobírkou při převzetí balíku.
Přijímáme platby v hotovosti i kartou
Při osobním vyzvednutí opravených dílů můžete platit na provozovně v hotovosti nebo platební kartou. Při zasílání zakázky balíkem preferujeme platbu dobírkou (platba hotově nebo kartou při převzetí).
Pokud chcete platit bezhotovostním převodem, je nutné se na tom s námi domluvit předem. Zboží budeme v takovém případě odesílat až po připsání platby na náš účet.
Doručujeme i do zahraničí
V současné době doručujeme opravené díly po České republice i na Slovensko. Do ostatních zemí je doprava možná také, jen je potřeba se s námi předem domluvit.
Těšíme se na spolupráci.